15 Nisan 2009 Çarşamba

SeSi' nin Sondan Bir Önceki Eli...



Bu el kimin sizce?

9 yorum:

Gülden YAPAR dedi ki...

he he bir minik tatlı varlığın olacak herhalde.ne kadar güzeller ellerine sağlık canımcım.

Bilun ŞEN dedi ki...

Ay benim mi acaba? :) Gözlüklü ya o bakımdan :) Ay benim değilse bile benim olsun, çok şeker, hem de kolye mi yapıyor o? Süper!
Ne zamandır bakamıyorum, 2 tane ekleyeceğim ben de. Hepsi çok güzel olmuş, ellerine sağlık Sesi'cim ve diğer arkadaşlar ;)

Begonvilli Ev dedi ki...

Çoook güzel olmuş. Bayıldım. İyi ki böyle bir etkinlik düşündün. Yürekten kutluyorum.

nrhnmrl dedi ki...

allahım bu sesinin bebekleri beni bitiriyooor inanılmaz tatlı yaaaa ellerine sağlık sesicim

sesiber dedi ki...

Heheheheh evtt Bilun'un bu el:))
Çok teşekkür ederim arkadaşlarr.

Yelda dedi ki...

Biluncum ne kadar şanslısın
Ellerine sağlık sinelcim süper olmuş

Bende utandım sizler elelrinizi bitirdiniz bendaha yapacağım
misafirler, işler bir toparlanamadım.

mineal dedi ki...

Ellerine sağlık sibel kişiye özel tasarımların yakıyor hani
Çok güzel bıdık bıdık kuklasınıda yapmış:)
El melaikesi çok fazla gelişmiş arkadaşım ellerine sağlık

Bilun ŞEN dedi ki...

Sibeeelll çokkkk teşekkürler, harika :) Bana özel yahu süper!

Duru Günaçan dedi ki...

ayyy resmen şirinlik abidesi buuuu.
bayıldım süper.
Biluuun çok şanslısın vallahi:)