7 Nisan 2009 Salı

MİNEAL'İN NİHAYET İLK ELİ

Nihayet ilk elimi bitirdim.Kenarları akmayacak kumaş bulana kadar canım çıktı.Bu kumaş kızıma kızılderili kostümü için aldığım kumaştı.Tüylü güzel bir dokusu var.Buketin paketi yeşil file keten,paketin içine kokulu kendi yaptığım banyo tuzlarından koydum.Muhteşem kokuyor.(Fikir annesi Sakagün'e teşekkür ediyorum).Altındaki iplerden açıp yedekleriyle değiştirebiliyorsunuz.
Neden böyle bir el yaptığıma gelince çevremdeki insanlar bir bitki,çiçek dikecekleri zaman bana diktirirler.Diktiğim bitkiler çabucak yeşillenip,çiçeklenir.Bu elin kahverenginide yapmayı planlıyorum. Renkler farklı olacak ama konsept aynı.

14 yorum:

sakagun dedi ki...

Muhteşem olmuş Mine. Banyo tuzu nasıl yapılıyor ki?

Yelda dedi ki...

Canım ellerine sağlık
kokulu olması hoş bir fikir
Sevgiler

Duru Günaçan dedi ki...

süper süper süper:)
ellerine sağlık...

sesiber dedi ki...

Şahane olmuş Minecim, takı kulübündeki yarışmalar aklıma geldi. Sakagünle sen hiç yanıltmadınız beni tasarımcılığınız hususunda. Kokulu oluşuna ve de o tatlı renklere hasta oldum.

Duru Günaçan dedi ki...

yuppi mineal bizim 9luk gruptaymış. demek kiiii onun tasarımlarından birin sahibide ben olacağım bak şimdi bu işe çok sevindim ben:)))

Unknown dedi ki...

Geldim Sesiber,ne yapmam lazım,ben 2 el yapıcamı bildirdim,başladım.
Bitince sana nasıl ulaşacak bu eller.
Ben hangi grupta olucam,sevgiler.

sesiber dedi ki...

İşte bunları öğrenmek için önceden yazıları bir okuyun. 2 kişilik grup yok. Baştan da en az 3 el denilerek başlamıştık ki şu an en az yapan 4 el. Bu arada grup yapmama gibi bir fikir çıktı, öyle olursa hiç sorun olmaz 2 elle katılımınız. Yaptıklarınız azıcık görebilsek ne iyi olurdu.

mineal dedi ki...

Çok teşekkür ederim,ilginç eskizlerim var.İnşallah başarabilirim.

Bilun ŞEN dedi ki...

Süper olmuş! Ellerinize sağlık..

Nur dedi ki...

kokulu yapma fikri harika ellerinize sağlık..

fiamma dedi ki...

Eline sağlık sevgili Mineal; çok şık olmuş ve mis gibi kokmaları da çok hoş bir ayrıcalık:)

nrhnmrl dedi ki...

harika olmuş ellerine sağlık mineal

KONDOR dedi ki...

gelip gidip bu pembeye bakıyorum şeker gibi aslında bir kız annesi olarak pembeden soğuduğumu sanıyordum.

mineal dedi ki...

Çok çok teşekkür ediyorum hepinize,severek yaptığım her kullandığım materyalde kendimi ifade ettiğim bir çalışma oldu.Benim kızım pembeyi pek sevmez bundan dolayı bu renk bıktırmadı beni.Hatta sevse çok mutlu olacağım.
Bu elin gelin beyazı var,sanırım kopya vermiş oldum inşallah bir an önce bitiririm.