25 Nisan 2009 Cumartesi

BEYAZ MENDİL'den HABER VAR

Arkadaşlar Beyaz Mendil Büşra'dan haber var.
Kendisi bizler gibi çok büyük bir heyecanla başladı bu etkinliğe ama
sağlık problemleri ardından taşınma telaşıda eklenince onun bu etkinlikteki yerini kendisininde isteğiyle ben takip edeceğim.
En kısa zamanda Ellerini bana iletecek ve bende DSHANDMADE ve BEGONVİLLİEV'e ileteceğim. Aynı şekilde Ona iletilecek elleride benim adresime gönderebilirsiniz.
Begonvilli ev her ikimizede göndereceği için tek postada gönderebilir. Çünkü ben herikimizinkini beraber göndereceğim.
Bunu belirtmek istedim. Daha sonra ben onun ellerini kendisine ileteceğim.
Umarım en kısa zamanda ulaştıracaktır .
Şu andaki adresine internet bağlanmadığı için sizlere iletmemi rica etti.
Hepinize sevgilerini iletiyor.

Hiç yorum yok: