30 Mart 2009 Pazartesi

Elim Sende Etkinliği-Tanıtım

Bu el nakışı ne kadar güzel değil mi? Evinizde bu ellerden, hem de marifetli ellerden çıkmış ellerden oluşan, anlamlı bir pano olsun ister misiniz? Ben çok isterim.
Bu proje ne zamandır aklımdaydı. Daha doğrusu hemen hemen 2 yıldır, bu yazıyı okuduğumdan beri bu fikri çok tuttum.
Eğer böyle bir projeye katılmak ve böylesine güzel bir pano sahibi olmak isterseniz, yorum ya da mail kısmından bana ulaşın. Organize olalım. Gruplar kuralım, herkes kendi elinin kalıbını alıp, standart ölçülerde bir kareye kendini anlatan tarzda işlesin, süsleme yapsın (benimkinde kesin püskül olur) ve birbirimize gönderelim. Elimize geçen parçaları birleştirip panomuzu yapalım.
Konunun kaynağını incelemek isterseniz adrese bir göz atın.
http://elizi-tuhfe.blogspot.com/2006_06_01_archive.html Ben varım diyorsanız bana ulaşın. Mart sonuna kadar listeyi yapıp işlemeye, süslemeye başlayalım.
Konuyla ilgili gelişmeleri
buradan takip edebilirsiniz.

Hiç yorum yok: